BVRCOLLAGEN + BUBBLE GOLD SCRUB


okay, ni haa, nak cerita hebat tak hebatnya BVRC ni, dalam masa beberapa bulan je dah boleh buat kita gebu gebas tau.bg yg kulit gelap akibat sunburn tu, kesan mmg kejap je blh nmpk..tp bg yg mmg asal gelap, jgn risau, masih ada peluang utk anda miliki kulit cerah gebu tauu..
haa, gmbr pertama adalah 2bulan sebelum penggunaan GOLD SCRUB..masa tu mmg dh amalkn BVRC.tp kulit kita burn sbb bersantai ditepi pantai..hihi..
punya la stress sgt kan sbb tetiba je jadi hangus ni.adoii mcmana la nk buat..
masa tu mmg consume BVRC, tp hati ni kan, mst la tak sabar2 nak berkulit cerah kan..hehe.
so,kita pn cuba la GOLD SCRUB ni, mmg diformulasikan khas utk mencerahkan kulit dismping menegangkan kulit skali..

jadi dlm masa 2bulan amalkan BVRC + sentallll sehabis2nya daki2 dan sel kulit mati kat tangan ni dengan GOLD SCRUB, alhamdulillah, hasilnya betul2 superbbbb..

BUBBLE LICIOUS-GOLD SCRUB

200gram

digunakan khas untuk :
-ketiak
-tangan dan lengan
-celah peha
dan tempat2 yg berdaki degil.

khasiat:
-mencerahkan dan memutihkan kulit
-melicinkan kulit
-menegangkan kulit
-melindungi daripada cahaya UVB dan UVA
-melembabkan kulit
-menghilangkan parut
-menanggalkan daki lama dan degil
-merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap
-menghaluskan kulit

TESTIMONIAL GOLD SCRUB DAN BVR COLLAGEN
















BVR COLLAGEN





CARA PENGAMBILAN BVRC 




Harga Pasaran BVRC: RM 90

Harga offer : rm 76(sm) /rm80(ss)

Harga Bubble gold scrub : rm 65

Harga Promosi BVRC+ BUBBLE GOLD SCRUB :

RM125(SM)/RM130(SS)



HANTARKAN BUKTI PEMBAYARAN / RESIT DENGAN SALAH SATU CARA BERIKUT :



HUBUNGI KAMI ?


Terima Kasih Membeli MIA SYUHADA SHOP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



- See more at: http://www.miraahussin.com/2011/09/floating-social-button.html#sthash.xBpkrIZd.dpuf
back to top - See more at: http://www.miraahussin.com/2011/09/back-to-top.html#.dpuf